Avagy lakberendezési tanácsok egy olyan nagykereskedéshez, ahol szívesen vásárolnak a partnerek.
Segítünk még vonzóbbá tenni az üzletét a kiskereskedők és partnerek szemében – néhány könnyen bevethető lakberendezési trükk és tanács következik.
Mi kell ahhoz, hogy a kiskereskedők, partnerek ne csak benézzenek az üzletbe, hanem hosszasan elidőzzenek, és persze, lehetőleg vásároljanak is? Néhány lakberendezési trükkel és pár aprósággal becsempészhetjük az őszi hangulatot, és hívogatóbbá tehetjük az enteriőrt – ebben szeretnénk most mi is segíteni egy kicsit.
Fotó: Shutterstock
Hívogató őszi enteriőr
Nem újdonság, hogy az emberek oda térnek be, illetve ott vásárolnak szívesebben, ahol tetszik nekik, amit látnak. Egy lerakatszerűen, kevés rendszerrel kialakított üzletbe sokan épp csak benéznek, és már szaladnak is tovább. Talán épp csak a legszükségesebbeket veszik meg, de biztosan nem időznek örömmel odabent.
Nagyon sok múlik tehát azon, hogy az enteriőrt hívogatóvá, barátságossá, szerethetővé tegyük. Ennek első lépése lehet a falszínek és a berendezés átgondolása. Kevés esetben van arra idő és lehetőség, hogy új színt kapjanak a falak, de ha ez lehetséges, fessük őket valamilyen szép őszi árnyalatúra. Az okkersárga például jó választás lehet.
Domináljanak az őszi színek: jöhetnek a pirosak, sárgák, kellemes meleg barna árnyalatok, a kávészín, a természetes zöldek, a rozsdavörös, a téglaszín… ezekhez tökéletesen passzol egy kis bézs, fekete és szürke.
Szintén kellemesebbé teszi az enteriőrt néhány szép őszi dekor a fehér falakon. De jöhet akár egy kedves kis őszi koszorú is az ajtóra, vagy egy kis őszi dísz a pénztárgép környékére.
Ami a berendezést illeti, törekedjünk egy jól átgondolt rendszer mentén, az üzlet profilja és a partnerek igényei szerint kialakítani. Kerüljenek előtérbe a szezonális újdonságok, és legyenek könnyen észrevehetők, elérhetők azok a termékek, amiket gyakran keresnek a vevők.
Keltsük fel az érdeklődést már az elején
A kirakat (ha van) legyen mindig szépen kialakított, az évszaknak megfelelő, és törekedjünk egyedi megoldásokra. Ha a kiskereskedő már itt, vagy rögtön a belépésnél kiszúr valami különlegeset, ami megragadja a fantáziáját, illetve szembesül az újdonságokkal, akkor jó eséllyel bejön körülnézni. Egy egyedi Halloween-dekoráció például nagy eséllyel sikeres lehet!
Az apró részletek
Fotó: Shutterstock
Az ördög a részletekben rejlik, ezt mindannyian tudjuk. Érdemes tehát az üzletben is figyelni erre, és becsempészni néhány gyertyát, illatosítót, illatmécsest, száraz növényt, nádat, színes faleveleket, vagy akár az ősz színeiben pompázó virágcsokrot. Halloween környékén pedig akár a viccesen ijesztő dekorelemeket is.
Ősz a webshopban
Őszi színekkel, illetve a szezonális termékek előtérbe helyezésével a webshopot is kicsit jobban őszre hangolhatjuk, illetve némi ráfordítással akár új dizájnt is kitalálhatunk, amiben az évszak színei dominálnak.
Bármilyen változtatásokat szeretnénk bevetni, ne feledjük, hogy ez tartósan jó befektetés, hiszen a nagykereskedés hívogatóbbá, szerethetőbbé tételével sokkal nagyobb eséllyel biztosítjuk magunknak a nagyobb forgalmat is.
Főkép: Shutterstock