A Redof System Kft. a kis és középvállalkozásoktól a multinacionális cégekig segíti partnereit üzleti tevékenységeik hatékonyságának növelésében áru és szolgáltatás beszerzési folyamatában operatív részvétellel, beszerzési tanácsadással és folyamatok optimalizálásával.
Hiszünk abban, hogy rendszerszintű szemléletmóddal, a részletek mélyreható ismeretével, szaktudással és magas szintű szervezettséggel segíthetünk a nyereséges növekedés előmozdításában, a teljesítmény tökéletesítésében, a költségek csökkentésében és a gazdaságban/iparban bekövetkező gyors változások kezelésében. Legfontosabb célunk: jelentős és kézzelfogható értéket teremteni ügyfeleinknek.
Tevékenységi körök:
– Operatív Beszerzés
Egyedi beszerzési eljárások támogatása
Egyedi ipari műszaki megoldások biztosítása
Gyártásban használt alkatrészek, anyagok beszerzése
Üzemeltetésben használt alkatrészek, anyagok beszerzése
Karbantartásban használt alkatrészek, anyagok beszerzése
Egyedi gépek, alkatrészek, anyagok beszerzése
Vegyi anyagok beszerzése
Beszerzési tételek, ajánlatok elemzése, beszerzési döntések támogatása ár kontroll készítésével
– Beszerzés optimalizálás
– Beszállító-menedzsment
– Global Sourcing